lördag 18 augusti 2007

Sid 82. Jag är fast och tänker inte bli frisk på ett tag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej
Om du ska bli frisk, läs inte hela boken,,, för övrigt tycker jag det syns lång väg på bilden att du simulerar...? Kanske ngt för socialtjänsten?
berg

Elisabeth sa...

Krya på dig.. och njut! Livet går som bekant inte i repris!

Ha det bäst.. iallafall!

Kai Stavre sa...

Bilden visar att du är tillräckligt frisk för att raka dig, läsa en bok och ta en bild.

Inget mer.

Får intrycket att någon annan, eller kanske ett bokstöd håller i boken åt dig eftersom du inte riktigt orkar på grund av febern etc... ?

Anders Sparring sa...

Visst är bilden arrangerad, men jag är verkligen sjuk. När bilden tas har jag just mätt upp min kroppstemperatur till 38.8. Rakning och sådant måste man sköta hur sjuk man än är. Det är en hederssak.

Anonym sa...

Det är rätt. En bra bok är en bra bok och måste få ta plats. :)
Tids nog trängs den undan och ska stå och damma på en hylla medan du sliter i ekorrhjulet. Allt har sin tid, så även fejksjuka. Kör hårt!

Anders Sparring sa...

Jag säger som Elisabeth: Njut, livet går inte i repris. och det är verkligen en njutning att läsa den där boken. MEN JAG ÄR FAKTISKT SJUK PÅ RIKTIGT. VÄLDIGT SJUK. SÅ SJUK ATT JAG TILL OCH MED MÅSTE GÅ TILL DOKTORN.
så det så

Kai Stavre sa...

Någon sa: "det finns inget som när en MAN är förkyld"...