tisdag 9 oktober 2007

".."


av Michael Richter

9 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens, ja veckans bästa!!! :D
Jättefin!

Elisabeth sa...

Skriver som någon annan skrev: "med risk för att bli tjatig.. du skriver bra"! De orden tänkte jag använda i ditt föregående inlägg!! Idag har du en bild som plussar på bra-tänket.. och jag tackar för att du ger mig lite hopp för framtiden!!

En bild som säger mer än tusen ord.. tack!

Ha det gott..!

Ingela sa...

Jag tror Michael Richter har gjort den. Han har gjort många fina skyltar.

Anonym sa...

Och hemma på min gata finns en varningsskylt med en röd korv på i mitten.
Den är fin.

Anonym sa...

Då litar jag på det. Vad skönt med en skylt så man vet säkert att det är sant. Fniss.

Anonym sa...

Man kan ju alltid hoppas...,men ibland känns det mesta ganska deprimerande!

Anders Sparring sa...

Jag borde kanske skriva det. Att det är Michael Richter som har tagit den. Ja, det gör jag.
Det ordnar sig...

Fotograf Mats Lindfors sa...

Blir skeptisk mot en sådan text som på skylten. Som att tro på tomten ungefär.

Anders Sparring sa...

Jo, lite så kan jag också känna ibland. Men jag tror att den fyller en funktion. Den är ju som en klapp på axeln när man ser den föstsa gången. Dessutom stämmer ju budskapet, i varje fall i nio fall av tio.