måndag 22 oktober 2007

Bingo

Jag tänker hela tiden att jag ska spara mig lite med bloggandet, vilket resulterar i två inlägg/kväll, istället för ett.
Här är kvällens andra:

Han kallar sig som sagt för Bingo och det är ju så briljant att man borde fundera på om inte killen ska bli reklamare när han blir stor. Det är Mårten som gör det. "Jag är Bingo", säger han. Jag vet inte var han har fått det ifrån. Rimér har visserligen lokal i närheten av dagis och kan ses framföra sin Californian beachbike med barnsadel upp och ner för Bondegatan, men jag vet inte om Mårten har träffat honom.
Bingo!
Det låter bra. Passar bra på den där lilla knasbollen (Mårten alltså). Så mycket skönare än Yoda eller Luke (Skywalker), som han har kallat sig de senaste månaderna. Vet ni föresten vad Luke Skywalker (enligt Mårten) måste göra för att få mer kraft?
Han måste dricka Yoda-kiss.

Inga kommentarer: