torsdag 10 januari 2008

Alejandro Fuentes Bergström

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter på en bergstopp o läser dina inlägg, bland annat att jag tyckt att Slas skulle ha nobleprize: det tycker jag inte, men han skrev som en Gud,,i alla fall, ska jag berätta en Slashistora för dig. Satt på Nytan,såg att Slas slog sig ned ensam vid ett bord, tog kaffet med mig o satte mig mitt emot honom.
Tänkte tacka honom för alla sköna stunder.

- Tjena, sa jag.Känner dina rabbar och tänkte tacka för alla bra böcker.
Han tittade upp, kollade på mig.
- Du känner mina grabbar? Snacka med dom då för fan.

Nog om det. Gillar inte dina filmsnutar,stör mest ,,har du gått o blivit U tube?. NEJ, BACK TO ORDER,,, själv tränar jag slalom med ryssar som kör så vodkan brinner..adios...prooggkungen

Anders Sparring sa...

Ja ja din konservative gamle stöt. Ha det så bra i backen!

Anonym sa...

haha, lovley you,,,du är underbar,,,,undrar hur du skulle se ut i backen med dina långa störar...?
proggkungen

Anonym sa...

Lyckliga"proogkungen",som sitter på en bergstopp någonstans,men tyvärr missförstår humorn av dina små filmsnuttar?Jag skrattar,och mår väldigt bra av dessa"små inlägg".-Breven som aldrig blev skickade,ja dom finns faktiskt sparade någonstans,av någon anledning-Men var?När jag läser dom idag,skämms jag....

Anders Sparring sa...

Jag skulle se för jävlig ut, det vet jag, som en flaggstång som någon har vräkt ner för en slänt ungefär.

Anonym:
Roligt att någon uppskattar filmkonst.:-)

Anonym sa...

ja! det var en så bra och rolig film

Anonym sa...

Proggkungen har inte ens kollat på filmerna,,han kan bara läsa...
proggkungens agent

Kai Stavre sa...

Gillar. Filmen.