söndag 10 februari 2008

den gamle förtroendemannen


I kväll lägger jag ner energi på att försöka låta bli att uppröras över frågor som jag för tillfället är förtroendevald att bli upprörd över.
Det är allt jag kan säga i den frågan.

För övrigt har jag ägnat tid åt att kolla in några gamla tonårshjältar på youtube. Därefter bildgooglade på dem bara för att få se hur gamla de ser ut i dag. Och jag tänkte att det ju är läskigt hur tiden har farit fram med vissa.
...tills jag tittade mig själv i spegeln.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, är det inte tjocka Robban? Har han FORTFARANDE den där frisyren? Det kan inte vara möjligt... eller?

Anders Sparring sa...

jag tror att den främsta anledningen att han har kvar den är att den döljer en stor del av ansiktet.

Men på klippen jag såg, var han inte alls tjock.

Anonym sa...

Jag har blivit inbjuden till klassfest,minsann...Det är 15 år sedan jag slutade 9;an dvs grundskolan...Så,vem känner igen vem?-Vem har lyckats i livet,vilka har inte?..Eftersom jag inte har någon som helst"kontakt"med någon av mina klasskamrater-Varken nu eller då-så tänker jag varken"frottera"eller deltaga i detta"hjärtliga jippo"!-Beklagansvärt eller inte?Åldern har säkerligen,tagit ut sin rätt på samtliga"av oss".-Men"till sinnet"?Tiden är"våran fiende",eller vän?

Anonym sa...

Bra beslut där!