onsdag 30 april 2008


Det är inte roligt alls. Han sitter fast.

8 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Men han har sluppit loss nu? Det är som någon slags omvänd Emil i Lönneberga med soppskålen. ;)

Anders Sparring sa...

Ja precis. Och ja, han är loss.

Borsökna Östergård sa...

Men guuu, har han inga ben? Fast det vet jag att han har annars hade jag ALDRIG skrivit så...

P-O Sedin sa...

Jo roligt är iaf på bild. Mindre roligt är att du alltid verkar ha tid att skriva i din blogg till skillnad mot mig som hela tiden tvingas stressa mig genom våren. Jag är bitter och avundsjuk för jag vill oxå vara på söder och fika på mysiga caféer.
//Gnällspiken P-O

Anders Sparring sa...

välkommen hit. Men tänk på att det är bara det mysiga som syns i bloggen, allt annat är vardag, stress, dåligt med pengar och begynnande flint.

Anonym sa...

Stress, dåligt med pengar och begynnande flint. Det var träffande och jättekul. Kan dock skriva under på att begynnande flint kan vara mycket sexigt, hälsar en initerad Karin

Huskorset sa...

Jooo det är roligt!

Anders Sparring sa...

Jag vet, men han fick panik sen, och jag fick inte upp honom. Det varade väl inte i mer än 10 sek, men kändes som en evighet. (obs! Det var inte jag som satte honom i hinken, det gjorde han själv.)