fredag 24 april 2009

Tvätten


Flera dagars...

8 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Är det inget Bollibompa?

Anders Sparring sa...

Jo, men TV:n hamnade i någon slags död vinkel.

Bloggerskan sa...

Aha! Tyckte nästan bilden blev lite sorglig med barnet som satt där övergivet och väntade. ;)

Å andra sidan kan man ju tolka det som barndomens bekymmerlösa tillvaro när man kan välja TV framför tvätt.

Lilla Blå sa...

Tvätt - som hemma hos mig. Fast du har mindre. Tro det eller ej.
Hej, förresten.
Vad du flyttar omkring. :)

Anders Sparring sa...

Nä, så sorgligt var det inte. Mest stökigt. Men nu är allt fräscht igen.

Lilla Blå: Du skämtar? Detta är 5 personer på en vecka, varav 3 är slabbiga barn. Hur ofta tvättar du? Var sjunde vecka?
Ja, jag vet, pinigt som fan, men jag är rätt orolig av mig. Känner mig nöjd för nu i varje all. Får se hur det känns om ett halvår.

Unknown sa...

Du, tänkte detsamma som Lilla Blå. Tror Anders förlorar den där tävlingen. Vi är fem personer i familjen på 37, 33, 15, 12 och 7. Och fullkomligt svämmar över av tvätt. Faktiskt.

Anders Sparring sa...

Aha, det är tävling nu helt plötsligt. Ok, men Liz, om jag säger att vi har den här högen minst 2 gånger i veckan?

Unknown sa...

Då kontrar jag med att den där högen minskar aldrig hos oss. Ja, jag har bildbevis. Vidare kan jag meddela att jag vinner alla tävlingar, så det är lika bra att lägga sej.