onsdag 29 april 2009

Vem är jag?

Jag har lagt upp den här bloggen på bloggtoppen, mest för att ha något att göra och för att jag vill se hur jag ligger till rent läsarmässigt.

Längst ner i min profil finns följande lilla ruta:

Om du gillar den här bloggen kanske du också gillar:
Bloggfamiljen - Hannah Graafs blogg
Ett liv i exil
Prinsessans dagbok
Federleys andra sida
Fuck you right back


Detta ska alltså vara bloggar som ligger mycket nära min. Stämmer det tycker ni? I såna fall måste jag kanske tänka om.

8 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Jag tror dom driver med oss. Jag får också sådana där tokförslag på Bloggtoppen, med Stureplansbimbos. (Dock inte Federley än.)

Malinka sa...

Av de där förslagen har jag bara läst Ett liv i exil, och den är du väl ganska lik.

Men de andra ... tja. Det låter inte så, faktiskt.

Ingemar sa...

Nä... du e unik.

Anna sa...

Ha!
Det är kanske det klet man får räkna med när man ger sig in på Bloggtoppen?
:-)

Som sagt; you're one of a kind.

a n k i e f o n t ä n sa...

Orka gå in på alla de där bloggarna. De LÄT dåliga. Jag gillar din blogg. Räcker så. Kör på bara Sparring!

Nonsensakuten sa...

En helt annan sak. De där AIK.
De är ju fenomenalt vassa just nu.
0-3 mot HIF.

Anders Sparring sa...

Under dagen har jag sett hur bloggarna gradvis har bytits ut. Nu är det Peter Barlach, med en kniv och Sandra som listas. Skönt att bloggtoppen har hittat mig.

Nonsens A: Jo, fy fan. Nu börjar utförslöpan. Jag visste det. Vi åker ur. Lika bra att förbereda sig på det. 0 - 3 mot Helsingborg är allt annat än smickrande.

Men hur gick det för Djurgården? Ett litet glädjeämne trots allt, denna svarta kväll.

Anders (Med en kniv) sa...

Jag har också Hanna Graaf. Jag är faktiskt rätt säker på att ALLA på bloggtoppen får upp Hanna Graafs blogg. Hon är vår tids Envar, uppenbarligen.