fredag 18 december 2009

Öppet brev till Johan Croneman


No hard feelings - du sköter ditt jobb, jag sköter mitt.

Men:
Jan Vierth,
Pascale Vallin Johansson,
Henrik Stål,
Sara Edwardsson,
Peter Arrhenius,
Frida Boetius,
ett jättegäng duktiga skådisar, till exempel Kajsa Halldén som spelar Vega och Matilda Thofte som spelar Nova,
ett jättegäng duktiga filmarbetare,
ett jättegäng duktiga administratörer,
och kanske framför allt Carl Englén som har regisserat,
har också varit med och gjort julkalendern.

Annars är jag mest hedrad över att få figurera på samma uppslag som Mats Nyström. Det känns oerhört stort. Tack för det!

8 kommentarer:

JL sa...

Jag tycker i alla fall att den är bra. Och det är liksom huvudsaken. Över till en annan sak. Kan du inte börja länka till min blogg? Då känner jag mig behövd som skribent osv.

Anders Sparring sa...

Den här var vacker: "[..]varje morgon kunde han bara genom att betrakta behåringen på armen utreda om hon varit med honom eller inte"

Anonym sa...

Har herr Croneman någonsing skapat något själv? / Linus

Anders Sparring sa...

Jag tycker att han är mycket bra på det han gör.

Peter Barlach sa...

Underbart bisarrt allt detta från min synvinkel. Mina lojaliteter är hos Sparring.

(Och pressbilden!)

Huskorset sa...

Haha! Obetalbart!

Jag är f.ö. hemligt kär i StålHenrik:
"Ska vi slå in mjuka paket och skaka dom i andlös förväntan?"

Love!

Miso sa...

Bra musik också tydligen!

http://www.weirdscience.se/?p=7110

Godiva sa...

Jag skrek till högt och skrämde slag på flickan som läste tidningen "Det är ju Sparring!" och ryckte åt mig blaskan.

Gillade hans grepp.

och ditt, bilden!