onsdag 15 september 2010

återkoppling, tandläkaren

Det gick fantastiskt bra hos tandläkaren. Hon inledde med att fråga hur det stod till med tänderna och jag svarade att "så där". Men efter undersökningen fick jag mest beröm. Tandhalsarna börjar synas dock, måste byta till ett mjukare tandborste. Ett litet hål hade jag också och jag har fått tid för lagning den 4 oktober. "Är inte det kanelbullens dag?", försökte jag och hoppades att hon skulle hitta en tid någongång in i november istället. Men näe, det var det tydligen inte. Den 4 oktober är lekens dag. Så stod det i min tandläkares filofax. För övrigt kan man äta kanelbulle med nylagat hål nuförtiden sa hon. Oj vilken menlös blogg. Känner tomhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, fina du. Känn ingen sorg över att dina dagar är vardag. Det är fint det.

by Stfn sa...

Jag ska till käftis i morgon! Ny snubbe dessutom. Nervositeten kryper sig närmare - kommer jag ha råd med julklappar? ;)