måndag 4 juni 2007

Allt är sagt

"Jag hade tänkt att jag och frugan skulle spara 5000 spänn i månaden från och med nu när hon börjar jobba och sedan ta ut 20 000 per år efter fyra år för att ha och resa för. Men så går hon och är otrogen och vill skiljas.... Sånt är livet."

Jag stal den här texten från en angränsande blog. Hoppas att inte skribenten blir sur på mig, men den säger allt. Den förtjänar att spridas.

Sista delen av six feet under i kväll. Allt är sagt. Jag kände verkligen det när Clairs fantastiska bilresa hade tonat ut. Allt är sagt. Tack Alan Ball. Du kan sluta göra TV nu, för det här trumfar du aldrig.

6 kommentarer:

Kai Stavre sa...

Bajskorv! jag missade sista avsnittet... får köpa boxen... typ.

Anders Sparring sa...

Det behöver du inte. Hela serien (och alla andra serier) finns är: http://www.tv-links.co.uk/index.do/1

Kai Stavre sa...

... och där landade jag igen. Tack.

Anonym sa...

hej Gubbar
Jag har inte sett ett avsnitt o är ändå lycklig. Jag kör med 24,lite skönt realistiskt våld i USA.
Heja på Bara. Hörru Anders..du har väl varit ute i solen ordentligt nu? En annan ligger fortfarande inne o dör i flunsa, o jag tycker det är ganska okej, man får tänka och beundra sin egen kropp, vackert så.

Anonym sa...

Jorå, jag har rivstartat nu, låg på stranden i dag faktiskt, hade ingen handduk, annars hade jag badat. Mårten gjorde det. 19 grader i vattnet. Ljugarn.

24 funkar bra för mig med. Har du sett Dexter? Om inte - kolla in länken jag gav till Kai./Anders

Kai Stavre sa...

Ljugarn. Hyrde hus där typ 2000 med dåvarande tjejen. Det var bra men allt blir bättre med Gotland när man har bilen med sig.