onsdag 14 november 2007

självporträtt


pastellkrita, höst 04

4 kommentarer:

Kai Stavre sa...

Intressant. Tummen, som väl är din egen, ökar känslan av autencitet.

Självporträtt rules ibland.

Anonym sa...

Oj,tydligen har du fler talanger vid sidan av skrivandet.Intressant!-Frågan är;hur hinner du med allt?-Trots att jag försöker förena nytta med nöje dvs konsten och träningen,känns tiden alltför knapp och ohållbar med dygnets 24 timmar.-Kort och gott;du är verkligen beundransvärd...!!!

Anonym sa...

Hejsan! Snubblade in via någon, via någon, via någon...
Som ordälskare kan jag inte låta bli att fascineras. Alla dessa ord som jag kan få ta del av här på nätet. En ny litteraturform, en ny insändarform, en ny propagandaform och ett offentligt tidskokument i form av dagböcker utan små lås på.Hoppas det är okej att jag skickar mina l´äsare till dig via en länk till din sida?!/rambra

Anders Sparring sa...

Det är absolut okej!