torsdag 24 april 2008

1- 24

Kväll igen. Trött. Sov alldeles för lite i natt och har kännt mig på ett märkligt humör hela dagen. Vi hade möte och jag var nära att tuppa av hela tiden. Var rädd att falla i stenhård microsömn så fort jag vek med blicken, så jag naglade dem, sökte ögonkontakt med mina möteskompanjoner hela tiden. Lyssnade noga, men förstod inte hälften av vad som sas. Hur som helst kommer det att komma mer från den gode Sparring i framtiden. Håll ögonen öppna mellan den 1 - 24 december 2009.
Äntligen är jag bland de utvalda.

5 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Kul! Och luttrat att ha svårt att hålla sig vaken i ett sånt sammanhang. Fast du var trött. Jag förstår.

Peace in mind sa...

Det där komaliknande tillståndet känns igen, när medvetandegraden sjunker till knäveckan ungefär vet man att det är fara å färde.
Så ska då scouternas äntligen få konkurrens 2009!

Anonym sa...

Nu finns det anledning att följa lucköppningen igen.

Anders Sparring sa...

Ankie: Det var inte det första mötet, då satt jag som på nålar ska du veta. Det här var det tredje och jag var lite mer avslappnad.

Anna: Scouternas ska definitivt få konkurrens.

Rutan: Just lucköppningen kommer att bli mangifik, exakt i din smak.

Anonym sa...

Grattis, vännen. Och sov nu... om du kan.