tisdag 13 maj 2008

självbilden

Sandra passade följande frågor vidare till mig. Tack för det!

Vad jag lyckats med:
Att skaffa mig ett liv trots allt. Jag är väldigt stolt över mina barn och över att jag har lyckats fånga Mimmi. Jag har lyckats etablera mig inom mitt yrke och jag har flera vänner som jag litar på och som betyder mycket med. Vidare har jag lyckats lära mig köra bil, baka och snickra. Tre saker som jag inte trodde att jag skulle kunna bli bra på – om man hade frågat mig innan.

Vad jag misslyckats med:
Jag har misslyckats med så oändligt mycket – det gör alla som vågar försöka, men här tänker jag bara räkna upp detta: Jag går fortfarande och hetsar upp mig över gamla oförrätter som jag inte borde ägna energi åt längre, men som ibland tar allt mitt fokus.

Vad jag låtsas:
Att jag är storlek 50, fast jag är 152. Att jag kan fotboll. Att jag kan laga mat. Att jag är Aragon (under tvång, dock) och att jag är Karl Oskar i ”Utvandrarna” (absolut frivilligt och väldigt diskret).

Jag skickar frågan vidare till Magnus , Ingela och Micke

14 kommentarer:

Anonym sa...

Baka.
I´m impressed.
Det kan inte jag.

Borsökna Östergård sa...

Tack för att du delar med dig. Du är så ärligt betr det där med gamla oförrätter...Jag tränar mig i att "släppa" sånt skit, men det är svårt...:)

Helena von Hofsten sa...

Anders, har du blåst ut ljusen ännu? Grattis!

Borsökna Östergård sa...

anders: Varmt grattis på 40-årsdagen!

Kai Stavre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kai Stavre sa...

Gratulerar på 39-årsdagen!

Anonym sa...

Dessutom har du lyckats med att fylla år i dag;-)
Grattis!

Anonym sa...

Firar dig hos mig. Det får jag väl?

Borsökna Östergård sa...

Flåt..har inte en aning om hur ung du är. 39?! Inte desto mindre grattis.

Anonym sa...

Grattis på 39-årsdagen,Anders!!!Din födelsedag--Och dagen till ära,mina föräldrars 44;de brölloppsdag!!!-Föddes du på en pingstafton,mån tro?

Anonym sa...

Grattis på 39-årsdagen,Anders!!!Din födelsedag--Och dagen till ära,mina föräldrars 44;de brölloppsdag!!!-Föddes du på en pingstafton,mån tro?

Anonym sa...

Grattis på 39-årsdagen,Anders!!!Din födelsedag--Och dagen till ära,mina föräldrars 44;de brölloppsdag!!!-Föddes du på en pingstafton,mån tro?

Anonym sa...

--Oj,det blev"lite fel x3"...

Anonym sa...

Jag har också problem med detta med lägga energi på gamla oförrätter. Jag blir bättre men irriterar mig på att utvecklingen där på litet långsamt. Du får gärna dela med dig om du har några kognitiva tips i frågan.. Och grattis en dag i efterskott. Karin