fredag 21 augusti 2009

Hösten börjar arta sig

Skön dag i dag. Fint i morse och trevligt med farsans hund som vi är hundvakter till över helgen. Mårten gick så rak i ryggen med kopplet i fast hand hela vägen till dagis. Stolt och glad var han och jag tänkte att vi kanske borde skaffa oss en egen hund. Men va fan, då måste vi flytta till villa eller jättevåning och det har vi knappast råd med.

Hösten börjar arta sig dock. Har en massa möten som lovar gott inför framtiden.
Och på måndag är det premiär på El Mundo. Affischen (som Victoria Bergmark har gjort) kom i dag.
Nu på måndag presenterar vi följande komiker:

Henrik Blomkvist
Sandra Ilar
Mike Räsänen
Karin Fagerlund
Tomas Bonderud
Cecilia von Strokirch
Ola Söderholm
Johan Sköld


Och jag är MC och det är jag jättenervös inför. Så kom och stötta. Erstagatan 21. Kom i tid så att ni får plats längst fram.

4 kommentarer:

Huskorset sa...

Bravo! Risky och kul i en fin combo.
Önskar jag kunde komma.

Anders Sparring sa...

Det gör jag med.

Anonym sa...

Den levande människan är genomlyst...

Lilla Blå sa...

Nej, jag kan inte komma. Men jag kan sända pepp i massor. Invändigt pepp. Med fyrverkerier till.