tisdag 8 juni 2010

avslutning


I går kväll stängde vi ståuppen på El Mundo för sommaren och när jag cyklade hemåt genom natten kände jag mig genuint lycklig. Jag har ingen koll alls på hur många komiker som har passerat under året, men det borde vara uppemot 150 stycken. I går avslutade Dominik Henzel med en lysande kvart, efter en kväll med skimrande Yvonne Skattberg, Bianca Meyer, Mikael Koppelman, Emma Wessleus, Joakim Thörn och Evelyn Mok. Det var fullt som i en alplift inne på den lilla baren under akterna och i pausen blev det ett litet party ute på trottoaren. Jag hade varit på SVT-mingel just innan, och gjort en del reklam, så halva bolibompa satt och skrålade ute på trottoaren under hela kvällen. Jag fick till och med gå ut och hyscha en gång.
Tack alla som kom, och tack alla som har kommit under året.
Och tack Henrik Blomkvist.

Inga kommentarer: