fredag 25 maj 2007

oh shit

Jag tog bort mitt senaste inlägg.
Jag hade anklagat någon för att vara tendensiös och uppe i för hög tonart, när det var just det jag var själv. Jag kan säga att jag fick så jag teg och att det kändes. Jag är hemma hos min syrra just nu och hon och Mimmi går runt och spänner ögonen i mig och säger åt mig att släppa hela saken.
Men klantigt var det.
Jag släpper det i morgon.
Den som undrar vad det gällde, får mejla och fråga.
"sparring@comhem.se"

Nu tar jag helg. Hoppas jag har kommit ner i tonart till måndag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Anders: Bra gjort. Heder! Men förklara också vad du gjorde för de som hann läsa och de som undrar.
mvh Marcus (!) Birro

Anonym sa...

nu vill vi veta...
herr berg

Anonym sa...

Vad kul att du gillar sidan och bilderna som jag trilskas och bråkar med...
Malin

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.