måndag 13 augusti 2007


-Välkommen ut ur kalufsen!
-Tack, det var skönt.

7 kommentarer:

Kai Stavre sa...

Har du lämnat en fläta därbak? ser visserligen inte ut så i fönsterspeglingen, men man kan ju alltid fråga.

Anonym sa...

Sparring,med den där jävla ljussättningen får du snart huvudrollen på Dramatens nya skräckis. Jag tyckte du hade talang som Papparazzi, men som porträttplåtis saknas det en del, fast du vill väl se ut som Stormare?
m

Anders Sparring sa...

och jag som jobade så med bilden...

Henrik Forsberg sa...

Håller med Anders, ändå så har hon inte lagt ut min blogg bland hennes favoriter, men det har jag gjort. Frågan är om jag ska ta bort den eller om jag ska vänt ut henne lite. Jag ska ialla fall lägga ut din blogg bland mina favoriter som tack för att du har varit inne på min blogg.

Anonym sa...

Har du en walk-in-closet? Varenda modebloggare blir grön av avund!

Anders Sparring sa...

Henrik: Man tackar, du blir den förste och jag kommer självklart att återvända till dig dagligen från och med nu.
Rutan: Det är ingen walk in closet (om man inte är hob), det är ett hål i väggen som det kommer flugor ifrån. Jag är för övrigt inte hemma på bilden, jag är i ett gästrum för sommarbruk.

Henrik Forsberg sa...

Jag vet att jag måste ha tålamod, men jag måste ju fortfarande fiska läsare
Tack för råden