fredag 19 oktober 2007

Alexander!


Grattis min lille, lille gulleplutt - 1 år i dag.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Du får gratta min dotter också, 19 idag,,född 13 0 15 på sös,,,kan det vara något? berg

Anders Sparring sa...

Grattis!

Elisabeth sa...

Å pappa upp i dagen...!

Anders Sparring sa...

....men tusen gånger bildskönare.

Elisabeth sa...

... å det måste jag ju faktiskt, helt ärligt, hålla med om! Mycket sötare!!

Anonym sa...

http://www.expressen.se/1.307622

Kommentarer överflödiga!

Holger

Anders Sparring sa...

Men va fan Holger, var som helst, men inte under just det HÄR inlägget.

Anonym sa...

Jag påpekar än en gång,Holger!-Det är tur att inte alla har samma värderingar som du här i livet!-Din ilska gentemot barn,är inte riktigt sund.Gratulera istället en sådan här liten solstråle,på sin 1-års dag...,det gör jag.-VARMA GRATULATIONER,ALEXANDER!!!!!

Anders Sparring sa...

Alexander hälsar och tackar.

Anonym sa...

Anders, mina stora ursäkter för att det något plumpt hamnade under Alexanders 1-års dag. Givetvis är han värd ett grattis. Grattis Alexander!

Holger