lördag 23 februari 2008

paus


Nu är det vår och folk börjar se ut som folk ute på gator och torg igen. Melodifestivaleländet är över oss men har snart blåst över. Carola har nog ett par säsonger kvar, men sen är hon människa igen. Och jag blir 39 i maj.

Tack för alla fina inlägg och svar senast. Som ni ser har jag lyft bort inläggen, eftersom jag anser att debatten är utagerad. Nu tar jag en längre paus. Jag har ett stort skrivprojekt hängande över mig, och det låter sig inte göras om jag inte ålägger mig själv stenhård arbetsdiciplin.

Den som vill dryfta något med mig, kan alltid mejla: sparring@comhem.se

Så hej på ett tag så hörs vi.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer att sakna dina betraktelser - ditt allvar, din humor och det anspråkslöst poetiska i texterna.

Tack!

/T.

Peace in mind sa...

På återseende hoppas jag. upptäckte dig nyss, och hoppas få läsa mer i framtiden!

Anonym sa...

Instämmer med ovanstående. särskilt det där om hopp om återseende.

Fantastiskt fin bild. Himlen ser nästan handkolorerad ut och bilden andas vemod av nåt slag.

P-O Sedin sa...

Håller med att det blir lite trist utan din blogg på ett tag.. den har faktiskt tillhört en av mina morgonrutiner. Ses snart igen!

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen på ett återseende! Att läsa din blogg tillhör min fasta surfarrutin, det blir svårt för en vanemänniska som jag att du tar en paus.
Lycka till med projektet!

Anonym sa...

Kram o lycka till. Jag väntar som en lydig vovve tills du är färdig. :)

Martina sa...

Bloggpaus behöver nog alla då och då. Lycka till med projektet och välkommen åter!