tisdag 6 maj 2008

Kläder


När barnet själv får välja.

13 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Var det konflikträdd du var sa du?

Peace in mind sa...

Missmatch är så rätt, så rätt!

smultron sa...

Helrätt!

Anonym sa...

Som det ska vara. Shorts och pantalonger, hen är ju helt rätt.

Anders Sparring sa...

Jag hade det på känn, fattade i samma ögonblick som jag publicerade det här inlägget: att det var jag som var fel ute och inte han.

Kai Stavre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kai Stavre sa...

en stadiumbutik?

Borsökna Östergård sa...

sicken replik anders!!!

Anders Sparring sa...

Kai: Ja, men VILKEN stadiumbutik?

Ankie: Nä, jo, jag är inte den som går i prestige i onödan. har man fel så har man och tack för det, nu vet jag ju hur jag ska klä mig i fortsättningen.

Kai Stavre sa...

sergelarkaden?

Anders Sparring sa...

sickla

Kai Stavre sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kai Stavre sa...

Sergel eller Sickla - ett Stadium är alltid ett Stadium. Köpte ett par onödigt svindyra badbrallor i en av deras butiker i början av året.