måndag 29 december 2008

I skenet av att jag just har sett del 2 av "stjärnorna på.." måste jag bara säga att jag tycker att nedanstående inlägg "och svullo..." är rätt kasst.

Janne Carlsson tycks bära sitt vemod som en mask. Som för att dölja att han är rätt tom där bakom. Precis som Ankie F var inne på i kommentarsfältet.

Angående livet före döden, om utslocknandets skönhet, och att det inte stämmer in på deltagarna i TV-programmet, står jag dock fast.

Det är fint ute i dag. Det har varit frost i så många dagar att det nu ligger ett tunnt täcke snö på bron över huddingevägen. Solen skiner in i köket igen. Barnen är hos farmor och farfar. I köket väntar kaffet. Mimmi i duschen. Jag ska skrubba henne på ryggen nu. Flygplanen runt Bromma flyger ut och flyger in.

4 kommentarer:

Huskorset sa...

Hur fan klarar du av att se på tv mitt på dagen på jullovet? Har inte ni tre ungar? ;)

a n k i e f o n t ä n sa...

Jag bjuder på kaffe herr Sparring! Har själv tre ungar och suttit och hållt på med den där jävla kameramobilen hela dan.

Huskorset sa...

What?
Aha! Jag har bara två, det måste vara det.

Anders Sparring sa...

Jag kollade på SVT-play medan barnen fortfarande sov. så de så