tisdag 12 juni 2007

Fez



Funderar på att börja med fez. Vilket är coolast?

7 kommentarer:

Anonym sa...

TJO FLÖJT,,,,VILKET SOM,,,,SOLSTING????

Anonym sa...

DUM,DUMMARE????

Karin S sa...

Se det hellre som en ny serie med självporträtt du börjat på.
MEN GÅ INTE UT PÅ STAN SÅDÄR!

Anders Sparring sa...

Det kanske jag gör.
I förrgår föll luftballongerna från himlen och tidningarna byggde sina nätbilagor på allmänhetens digitalkameror.
Jag kanske måste ge dem något att bygga nätbilagorna på i kväll?

Karin S sa...

Mina barn skulle hellre dö än låta mig gå ut så där. Det var nog lite det jag tänkte på.
Men det är klart, har du inga barn eller andra nära anhöriga som riskerar läsa nätbilagorna, så är det väl bara att köra på!

Anonym sa...

Den första bilden såg lite svårbalanserad ut. Men du kanske kan klistra fast den? Den andra var bara cool rakt av - utan klister.

Kai Stavre sa...

Med shorts den övre varianten (sned). Med långbrallor den undre stramare varianten. Men du måste också ha en turkisk Zurna till hands. Så att du är beredd då orkestern dyker upp. Mjuka upp läpparna redan vid morgonkaffet.