tisdag 8 juli 2008

nu sörni, sätter jag igång den här bloggen igen


Det är väldigt sent nu, jag har redan hört tidningen komma och utanför börjar småfålgarna ropa på varandra, men det var så länge sen jag fick vara med internet, så det kan jag kosta på mig. Vi kom hem tidigare i natt och bar upp våra väskor från taxin till lägenheten igen. 2 veckor senare. Alex gick bara runt här hemma och suckade av lycka (han sov på planet) och Mårten plockade fram sin Luke Skywalker. Stella försökte få igång sin favoritskiva, men hennes CD-spelare är för kass. Vi måste kanske göra en investering där. Så här just efter sommarens stora 50000 kronorskalas.

Det kommer att bli en tuff match att börja skriva igen känner jag. Vet knappt hur man sätter ner fingrarna längre. På onsdag (i morgon alltså) börjar arbetet. Och bloggen, ja den är igång nu igen.

Salve

2 kommentarer:

Anonym sa...

Salve, min vän. Gott att ha dig tillbaka på banan.

(OBS! Ej frukten).

Anders Sparring sa...

bra, för jag är allergisk mot banan (obs ej vägen)