måndag 11 augusti 2008

Anders is..

För ett par kvällar sen loggade jag in mig på facebook igen. När man har suttit en stund och kollat igenom sin lista av vänner och läst alla de här statusrapporterna typ "Andreas Tottie is vet inte vad jag ska göra med alla kantareller", är det lätt att man halkar in i den stilen även här på bloggen. Jag skulle vilja skriva "Anders Sparring is tänker lite för mycket på en grön Volvo 945 i Stureby som kostar 30000 kronor och går tyst och säkert och skulle göra långresor lite skönare, särskilt på sommaren eftersom det finns fungerande AC."
På facebook står det: "Anders is funderar på att byta en sossekontainer mot en annan."
För så är det.

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Sanningen inger respekt, och sämre sanning än en sossekontainer kan jag tänka mig. En grön, skön och sval låter underbart!

loathing sa...

kantareller och kontainer är komplicerade saker i livet. man kan kombinera ihop dom, eller bara låta bli.