onsdag 13 april 2011

Siouxsie and the Banshees

Bra dag i manusfabriken. Vi har en vägg som börjar bli full av uppslag. Som vanligt nervös över att ha missat något (vilket vi garanterat har gjort) inför fredagens presentation. Köpte lunch på Thaitjorren bortanför Sofiaskolan. Tog med mig Jannes hund ut. Hon är fantastiskt olydig när hon är med mig. Biter i kopplet och hoppar och drar. Och jag bara: nä, gör inte så där. Har ingen pondus. Köpte lunch med bara en chilifrukt som strykesymbol. Var nära att kräkas när jag åt. Antingen är det jag som har blivit en mes på gamla dar, eller så får pojkarna iden där kiosken se över graderingarna. Den kommer att bli smärsam i morgon också, den här lunchen, om ni fattar. Lyssnar på Join Hands, men nu är det hög tid att hämta hem Alexander från dagis. Ska bli trevligt.

Väggen.

Jannes hund

Inga kommentarer: