tisdag 18 november 2008

Bilaga till inlägget nedan:



7 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är inte kul att leva i ett land där det är samma väder hela tiden, jag lovar. Fast idag är det riktigt skitväder, och i söndags. Kajsa

Lallis - liv och leverne sa...

Ja. Riktigt uselt väder.
Men sedan kom det stooora vita, vackra snöflingor. Då blev jag lycklig. I några timmar. För de tinade till vatten. *ler*
Kul att hitta hit var det tycker jag.
KOmmer gärna tillbaka flera gånger.
/Lallis

Anders Sparring sa...

Kajsa: Inte så kul om man bor på typ Färöarna. Jag tänker mig något i stil med Californien.

Lallis: Du är så välkommen. Jag såg också snöflingorna i går och blev glad. Håller tummarna för att de snart kommer tillbaka.

Anonym sa...

Tja, jag vet inte ändå Anders. Jag tror att jag skulle ledsna på solen i Californien, eller kanske inte. Södra Europa i två år gav mig i varje fall bara hemlängtan till våra fyra fina årstider. Och igår och idag har det ju varit så himlans vackert. Tänk om det kunde bli så där mycket snö om vintern som i vår barndom... Kajsa

Anonym sa...

Vad då inte årstider i Södra Europa?? Alla år jag bott vid Medelhavet, nog fan har det varit höst, vår, vinter osv,,,o skidor kan man åka, lika bra som här,,,största problemet är ju att man fryser så förbaskat då det blir fuktigt o regnigt en eller två månader,,,då kan man åka till Svedala o njuta av varmt badkar o centralvärme...

Lallis - liv och leverne sa...

Nu kikade jag mest in för att se om du möjligen uppdaterat. Och kände för att lämna ett litet spår. igen.
En riktigt härlig helg önskar jag dig.
/Lallis

Anders Sparring sa...

Tack för det Lallis. Nä det har varit lite stiltje här på bloggen i några dagar. kan bli så ibland. Men välkommen tillbaka när helst du har lust. Det är bara att stiga in.