tisdag 10 januari 2012

Nu släpper jag det här.

Jag har haft lite ångest över nedanstående inlägg under dagen. Tycker kanske inte att det är så på pricken vad jag vill säga. Att det svajar över lite hit och dit. Vad jag egentligen ville säga är: "Fan, när man ängtligen trodde det var OK att vara vänster, är det tydligen inte det längre".

Men jag vet att det inte är det B O vill säga heller. Det är bara det att en massa gammal skit kom upp i samband med hans text. Så, bra med det nu. Nu släpper jag det här.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bara släppa saken efter en vecka?
Jävla moderatfasoner.

Anders Sparring sa...

Jag vet. Man vill ju inte stöta sig..

Bloggerskan sa...

Haha! Håller med Marcus. För övrigt anser jag att den där bilden känns ganska 2012 ändå. Ända ner till Zoo-tablettasken.

Anders Sparring sa...

He he, men cigaretterna då?

Bloggerskan sa...

Nä, dom känns 70-tal. Det är nog dom, och den gula toningen, som gör att man förstår att bilden är gammal.