fredag 30 mars 2012

Gnetter

I kväll har jag genomlevt flera förnedringar.
1. Jag har tvingats luskamma mig, och trots att det inte fanns någon levande organism ALLS i min hårbotten, gått runt med huvudet inslaget i plastfolie och med någonslags olja rinnande ner mellan ögonen i en kvart.
2. I sagda utstyrsel tvingats ner i tvättkällaren, med fam Torsson/Sparrings samtliga textila föremål i famnen.
3. Betalat räkningar till alldeles för stora belopp.

Jag hatar detta.
Jag vill skita i allt det här.
Jag vill åka till Paris med Mimmi Torsson och sitta på utemöbler.
Jag vill bli rik och ha tjänstefolk.
Och vet ni -
jag tycker att det börjar bli dags för det nu också. Bli min tur.

PS: Alla ni föräldrar till barn som går i Skanskvarnsskolan i Årsta, avlusa för helvete era ungar en gång för alla, och skicka dem inte till skolan utan att vara 100% säkra på att de är absolut befriade från gnetDNA. För tvingas jag gå genom den här förnedringsprocessen en gång till, tänker jag deportera er alla till Älvsjö.
PS 2: räkningarna skyller jag ingen annan än mig själv för.

Inga kommentarer: